donderdag 21 oktober 2010

2e Feedback op mijn Blog...(week 5)

Hoi ik ben Carolien van der Zwaard en moet deze week commentaar geven op jouw blog. Hoewel het de eerste weken niet helemaal compleet is, maar daar wordt vanaf nu ook niet meer op beoordeeld, ziet je blog er heel overzichtelijk uit. Doordat je niet meteen de hele blog ziet maar steeds een evengroot stukje is je blog mooi in evenwicht.

Hoewel het juist de eenvoud is die me aanspreekt valt het me ook op dat je nog weinig gebruik maakt van de mogelijkheden van een blog. Soms leg je iets goed uit zoals bij de site van squala: 'De website van Squla ziet er erg overzichtelijk en kindvriendelijk uit.' Een printscreen kan van de site kan hierbij bijvoorbeeld ondersteunend werken. Zo zie ik meer voorbeelden waarbij een plaatje of filmpje ter ondersteuning kan worden ingezet. Inhoudelijk vind ik vooral je laatste artikelen erg goed. Je onderbouwt je mening en gebruikt je bronnen goed. Wel een kleine opmerking over je opbouw die af en toe wat vreemd is. Zo vond ik in deze blog de volgende zin: 'Hoewel ik de visie van Herz (2001) zeer waardeer en zelfs ambieer, lijkt het mij persoonlijk zeer lastig te realiseren. Daarom zal ik mij in dit stuk meer toespitsen op de visie van TNO en Van Uden.' De zin suggereert dat je een stuk gaat beginnen maar hij is de eerste zin van je conclusie. Maar los van deze details en tips is je blog inhoudelijk heel erg goed.


Reactie op Reactie
Bedankt voor je feedback. Ik heb je feedback ter harte genomen en ben meer gebruik gaan maken van de mogelijkheiden van mijn blog. Zo heb ik meer foto's bij mijn artikelen geplaatst en heb ik bij verschillende artikelen ter ondersteuning filmpjes, foto's en andere media vormen geplaatst. Ik blij dat dit jou is opgemerkt, waardoor ik ben gaan inzien dat dit daadwerkelijk een groot verschil kan zijn. Mijn blog oogt nu frisser en completer. Het draagt het karakter van Nieuwe Media nu meer uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten